پاک کردن آرایش چشم

شاید فکر کنید روغن زیتون باعث می‌شود آرایش به همه‌جا پخش شود اما درواقع این روغن با لوازم آرایش، که پای روغنی دارند، ترکیب می‌شود و به نوعی آن‌ها را در خود حل می‌کند. با این روش این ماده تبدیل به مایع خوبی برای پاک کردن لوازم آرایشی مثل ریمل، سایه و خط چشم می‌شود. بعد از آن می‌توانید صورت را با آب گرم و شوینده ملایم صورت بشویید.

درخشان کردن مو

برای افزایش درخشندگی موها نیازی به خرید سرم مو و ماسک‌های درخشان کننده نیست. فقط کافی است چند قطره روغن زیتون بی‌بو کف دست خود بریزید و آن را از ریشه تا نوک موها پخش کنید تا به یک درخشش طبیعی و جذاب دست پیدا کنید.

اصلاح بهتر موها

اگر کرم اصلاح شما تمام شده و صابون پوست شما را خشک می‌کند، کمی روغن زیتون بردارید و روی پاها یا دست‌ها بمالید. این کار باعث حرکت راحت تیغ اصلاح روی پوست، بدون قرمزی و خراش می‌شود. از طرفی هم چربی این روغن باعث بیرون آمدن موهای زیر پوستی می‌شود و شما اصلاحی تمیزتر و دقیق‌تر خواهید داشت. البته نرمی و درخشش پاها بعد از اصلاح را فراموش نکنید.

نرم کردن کوتیکول ناخن

اگر می‌خواهید ناخن‌های بلندتر و قوی‌تر داشته باشید باید از کوتیکول ناخن خود بهتر مراقبت کنید. روغن زیتون را به صورت مستقیم روی کوتیکول خود استفاده کنید. می‌توانید یک شیشه روغن زیتون خالص در کنار ظرفشویی خود داشته باشید تا هر وقت که چیزی را با دستان خود را شستید، چند قطره از آن بردارید و دور ناخن خود را نرم کنید.

درمان خشکی و ترک پا

خشکی و زبری پاشنه و درمان ترک پا پا نیاز به نرم‌کننده و رطوبت دهنده قوی دارد. بعد از این که پاهای خود را سنگ پا کشیدید، به آن‌ها روغن زیتون بزنید، خوب پاها را ماساژ دهید و سپس جوراب نخی بپوشید. این کار را قبل از خواب انجام دهید تا مجبور نباشید راه بروید و به روغن اجازه دهید که کاملا جذب پاها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *