تنظیم قند خون:

لوبیا چیتی به دلیل فیبر فراوان به شما کمک می کند تا بعد از خوردن غذا، میزان قند خون را حفظ کنید. نه تنها میزان گلوکز خون شما را تثبیت می کنند بلکه انرژی پیوسته را برای هدایت یک روز فعال در اختیار شما را قرار می دهد.

جلوگیری از ریزش مو:

کمبود پتاسیم یکی از علل اصلی ریزش مو است. لوبیا چیتی به دلیل داشتن پتاسیم به تقویت موها کمک می کند و مصرف منظم آن باعث می شود ریزش مو تا حد زیادی کاهش پیدا کند، بنابراین لوبیا چیتی را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

جلوگیری از خشکی پوست:

کمبود ویتامین ب در بدن می تواند منجر به مشکلات خشکی پوست مانند درماتیت، قرمزی، رنگ دانه و سوزش شود. با این حال، مصرف لوبیا چیتی به دلیل داشتن ویتامین ب ، ماده مغذی حیاتی بدن را تامین می کند. بنابراین، این لوبیا غنی از مواد غذایی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا پوست سالمی داشته باشید.

تنظیم فشار خون:

غلظت های بالای پتاسیم و مقدار کم سدیم در لوبیا چیتی به شما در تنظیم سطح فشار خون سالم کمک می کند. اسید فولیک نقش حیاتی در تنظیم سطح فشار خون دارد و به آرام کردن رگ های خونی برای اطمینان از گردش خون صاف کمک می کند.

بهبود سیستم ایمنی:

مولیبدن موجود در لوبیا چیتی تولید انرژی را در سلول های بدن بهبود می دهد و به توسعه سیستم عصبی کمک می کند. هم چنین ویتامین های حیاتی مغز، مواد معدنی، اسید فولیک و آمینو اسیدها را تامین و در نتیجه، مصرف از خطر توسعه بیماری آلزایمر و پارکینسون جلوگیری می کند..

تامین کولین:

کولین به عنوان ماده مغذی محلول در آب شناخته می شود که در غشا سلولی سلول های عصبی، اسفنگومیلین و فسفاتیدیل کولین وجود دارد. این کار به بهبود کنترل ماهیچه کمک می کند و به طور قابل توجهی حافظه را بالا می برد. تنها یک فنجان لوبیا چیتی حدود 60.4 میلی گرم کولین به شما می دهد. بنابراین این لوبیا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا عملکرد مغز و کنترل ماهیچه را ارتقا دهید.

جریان خون را افزایش‌می‌دهد:

جریان خون سالم، فواید زیادی برای شما دارد. رگ‌ها، عروق و قلب‌تان نباید خیلی شدید کارکنند. ضربان قلب سالم، بر سیستم سوخت‌وساز شما اثرمی‌گذارد. خون، اکسیژن را می‌آورد و هر سلول بدن برای عملکرد مناسب به اکسیژن احتیاج‌دارد.

توزیع مناسب اکسیژن:

سلول‌های اکسیژن‌دار می‌توانند باعث پرانرژی شدن‌تان شوند. اکسیژن، توسط هموگلوبین به سلول‌های قرمز خون می‌آید. لوبیاچیتی باعث‌می‌شود بدن‌تان سلول‌های قرمز خونی کافی برای توزیع اکسیژن در بدن داشته‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *